Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
PomocRegulamin

Regulamin Sklepu Internetowego Lollihop.pl

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE:


1. Właścicielem sklepu internetowego www.lollihop.pl jest:

Anna Michalak Lollihop

ul. Laskowa 15, 62-035 Biernatki

NIP 777-284-24-06,

REGON 361387730

2. Numer konta: BZ WBK S.A. 10 1090 1418 0000 0001 3044 8726

3. Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy pod adresem www.lollihop.pl lub mailowo pod adresem sklep@lollihop.pl.

4. Zamówienia mogą być składane przez całą dobę, w każdy dzień roku, przy czym zamówienia złożone w piątki po godzinie 12.00, soboty, niedziele, oraz święta będą rozpatrywane w kolejny dzień roboczy.

5. Zamówienia są realizowane tylko w dni robocze. Przez dzień roboczy należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-17.00.

6. Kontakt ze sklepem możliwy jest drogą elektroniczną pod adresem sklep@lollihop.pl lub telefonicznie pod numerem 606222870.


ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU LOLLIHOP.PL


1. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:

- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa,

- korzystania ze sklepu www.lollihop.pl w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

- nierozsyłania i nieumieszczania w ramach sklepu www.lollihop.pl nie zamówionej informacji handlowej (spam),

- korzystania ze sklepu www.lollihop.pl w sposób nieuciążliwy dla innych klientów,

- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronie sklepu www.lollihop.pl jedynie na własny użytek,

- korzystania ze sklepu www.lollihop.pl w sposób zgodny z obowiązującym na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej prawa jak również postanowieniami Regulaminu.


ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA


1. Opis produktów oraz ich cena znajdujące się na stronie sklepu www.lollihop.pl, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

2. Zdjęcia i opisy produktów dostarczane są przez producentów, wobec czego kolory produktów wyświetlane w komputerze mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych. Sprzedający zastrzega sobie prawo nieuwzględniania reklamacji z uwagi na nieznaczne różnice w kolorystyce produktu.

 

 

3. Sprzedający realizuje zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego lollihop.pl oraz złożone na adres sklep@lollihop.pl a także złożone telefonicznie pod numerem 606222 870

 

4. Do złożenia zamówienia niezbędnym jest posiadanie skrzynki poczty elektronicznej z adresem e-mail do odbioru korespondencji ze sklepu.

 

5. Dokonanie zakupów może nastąpić zarówno razem z zarejestrowaniem się na stornie internetowej lub bez rejestracji. Rejestrując się na stronie internetowej koniecznie jest podanie danych wymaganych do rejestracji, tj. adres e-mail, imię i nazwisko, adres i telefon oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Anna Michalak Lollihop.

 

6. Dokonanie zakupów następuje w ten sposób, że Kupujący po wyborze towaru wybiera opcję przejdź do koszyka. Znajdując się w koszyku zakupów, kupujący wybiera sposób dostawy, podaje adres konieczny do dostawy, a także sposób płatności. Po wyborze tych opcji, klient przechodzi do okna rejestracji, która nie jest obowiązkowa, a kupującemu przysługuje prawo rezygnacji z rejestracji konta.

 

6. Rejestracja konta, oznacza, że Klient na nie będzie zobowiązany do podawania przy każdym zakupie adresu dostawy, będzie miał możliwość wglądu w historię zakupów. Klientom, dla których prowadzone jest konto klienta w sklepie Lollihop.pl za ich zgodą wysyłany będzie newsletter, zawierający informacje dotyczące promocji oraz nowości.

 

7. Klientowi sklepu przysługuje prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci prowadzenia konta użytkownika, które może zostać zrealizowane poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: sklep@lollihop.pl lub pisemnie na adres: 62-035 Biernatki, ul. Laskowa 15.


 

PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA


1. Ceny podane przez sprzedającego przy produktach stanowią ceny brutto wyrażone w polskich złotych.

 

2. Produkty sprzedawane za pośrednictwem sklepu lollihop.pl są fabrycznie nowe, objęte rękojmią lub gwarancją producenta a także wolne od wad prawnych.

 

3. Sprzedający informuje na stronach sklepu o dostępności danego towaru. W przypadkach,gdy zamówienie Kupującego w całości lub części stałoby się z przyczyn niezależnych od Sprzedającego niedostępne, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i jeśli Kupujący dokonał już zapłaty zwróci mu otrzymaną od niego sumę pieniężną w zakresie w jakim realizacja zamówienia jest niemożliwa.

4. Po podaniu przez Kupującego korzystającego ze sklepu wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia.

5. Wysłanie przez Kupującego zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

6. Po złożeniu zamówienia, Kupujący otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia.

7. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail, o której mowa w punkcie 6.

8. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

9. Od chwili złożenia zamówienia Kupujący na bieżąco jest informowany o stadium realizacji zamówienia.

10. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu środków na koncie Sprzedawcy.

11. Zamówienie przyjęte do realizacji otrzymuje status "Przygotowanie do realizacji" Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, umowa uważana jest za zawartą.

12. Umowy zawierane na odległość, regulowane są przepisami Kodeksu Cywilnego oraz przepisami Ustawy o prawach konsumentów.

13. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.lollihop.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.


DOSTAWA


1. Zamówienia realizowane są tylko na terytorium Polski.

2. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany na formularzu zamówienia.

3. Zamówienie dostarczane jest pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A..

4. Zamówienie może również zostać odebrane przez Kupującego osobiście w siedzibie sklepu tj. ul. Laskowa 15, 62-035 Biernatki.

5. Czas realizacji zamówień uzależniony jest od dostępności poszczególnych produktów. W przypadku towarów oznaczonych jako ”dostępne”, towary zamówione do godziny 12.00 danego dnia roboczego wysłane zostaną na podany adres w tym samym dniu roboczym. Warunkiem realizacji zamówienia w tym samym dniu jest zaksięgowane do godziny 12.00 na rachunku bankowym sklepu należności zrealizowanych przelewem bankowym lub płatnością elektroniczną PayU. Powyższe nie dotyczy zamówień realizowanych z opcją płatności za pobraniem. W przypadku zamówień realizowanych z opcją płatności za pobraniem, zamówienia złożone w danym dniu roboczym do godziny 12.00 będą realizowane w tym samym dniu roboczym.

6. Zamówienia złożone po godzinie 12.00, lub zamówienia za których płatność zaksięgowana zostaje po godzinie 12.00 lub złożone w soboty, niedziele lub święta zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym.

7. Dostawa zamówień oznaczonych na stronie sklepu z adnotacją „dostawa 3-4 dni” będzie realizowana w trakcie 3-4 dni roboczych. Sprzedający zastrzega jednak, że z uwagi na fakt, że towary, których dotyczy adnotacja o wydłużonym terminie realizacji nie są towarami znajdującymi się w magazynie sprzedającego, termin realizacji zamówienia może się wydłużyć. W przypadku, gdyby realizacja zamówienia miałaby przekroczyć wskazany termin od dnia zamówienia, Kupujący zostanie o powyższym fakcie poinformowany drogą elektroniczną i w takim przypadku przysługiwać będzie mu prawo odstąpienia od umowy, przy czym oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi zostać złożone najpóźniej w terminie 24 godzin od daty otrzymania przez kupującego informacji o przedłużeniu terminu realizacji zamówienia.

8. W przypadku zamówień, składających się z towarów, których termin realizacji jest różny, dostawa realizowana jest w terminie najpóźniejszego terminu realizacji poszczególnego towaru.

9. Koszty przesyłki pokrywa Kupujący, a ich wysokość podana jest w koszyku, po uwzględnieniu wskazanego przez Kupującego sposobu dostawy.


WYCOFANIE ZAMÓWIENIA


Zmiana lub wycofanie zamówienia jest możliwe tylko do momentu jego zrealizowania tj. do momentu wysłania przez sprzedającego maila informującego o wysłaniu do kupującego wysłanego towaru.


CENY I METODY PŁATNOŚCI:


1. Ceny podane przez sprzedającego przy produktach stanowią ceny brutto wyrażone w polskich złotych.

2. Należność za zamówione towary Kupujący reguluje poprzez:

- wpłatę na konto Sprzedającego nr 10 1090 1418 0000 0001 3044 8729

- system płatności on-linePayU

- płatność u kuriera w przypadku zamówienia za pobraniem

- płatność gotówką w przypadku odbioru osobistego.

3. Sklep www.lollihop.pl wystawia faktury VAT, jedynie w przypadkach przewidzianych przepisami prawa. Faktura dla klientów indywidualnych nie będących przedsiębiorcami wystawiana jest jedynie na żądanie klienta, a w pozostałych przypadkach Sprzedający potwierdza sprzedaż wystawionym paragonem. Paragon jak również faktura jest wysyłana do Kupującego wraz z zamówieniem na podany w formularzu adres.

 


REKLAMACJE


1. Wszystkie artykuły sprzedawane w sklepie www.lollihop.pl są nowe, objęte roczną rękojmią lub gwarancją producenta na warunkach w niej opisanych.

2. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Kupujący stwierdzi, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, to może złożyć w Sklepie reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową stosownie do postanowień ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta lub złożyć w Sklepie reklamację z tytułu rękojmi za wady stosownie do postanowień Kodeksu cywilnego.

3. W przypadku stwierdzenia, że produkt jest uszkodzony Sprzedający prosi o przesłanie opisu usterki na e-mail: sklep@lollihop.pl wraz z dopiskiem „Reklamacja” znajdującym się w temacie e-maila, lub listownie na adres siedziby sklepu. Po otrzymaniu korespondencji Sprzedający zobowiązuje się do skontaktowania z Kupującym w terminie 7 dni celem ustalenia dalszego sposobu załatwienia reklamacji. Reklamowany produkt należy dostarczyć w oryginalnym lub zastępczym opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport do siedziby sklepu. Do paczki należy dołączyć dokładny opis usterki. Sprzedający zobowiązuje się w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki do poinformowania kupującego o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji oraz o terminie naprawy lub wymianie produktu na nowy.W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający zobowiązuje się do zwrotu Kupującemu kosztów przesyłki.

 

4. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, Kupujący zobowiązany jest do zgłoszenia Kurierowi lub dostarczającemu uszkodzenia przesyłki oraz do sporządzenia odpowiedniego protokołu.

 

5. Reklamacje związane z funkcjonowaniem sklepu www.lollihop.pl można składać na adres sklep@lollihop.pl lub listownie na adres siedziby sklepu. Sklep w terminie nie dłuższym niż 7 dni udzieli odpowiedzi na złożoną reklamację wysyłając odpowiedź na adres korespondencyjny lub adres e-mail klienta.


 

ZWROT TOWARU


1. Konsument tj. osoba fizyczna nabywająca rzeczy, prawa lub usługi w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny, przesyłając oświadczenie na adressklep@lollihop.pl, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

 

2. Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

 

3. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania.

 

4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztom jego wysyłki do Kupującego, o ile koszty te zostały wcześniej poniesione przez Kupującego. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Kupującego, przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Sklep zobowiązuje się do zwrotu kosztów wysyłki do Kupującego do wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez Sprzedającego.

 

5. Towar należy zwrócić na adres siedziby sklepu tj. Lollihop Anna Michalak ul. Laskowa 15,62-035 Biernatki.

 

6. Oświadczeniem może być wypełniony i podpisany dokument zwrotu załączany do wysyłki towaru. Koszt przesyłki pokrywa klient.

 

7. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysyłanych za pobraniem.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE:


1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu, wycofania niektórych towarów z oferty, wprowadzania nowych towarów, wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.

2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z treścią ustawy „O ochronie danych osobowych”.

3. Sądem właściwym miejscowo i rzeczowo do rozstrzygania sporów powstałych pomiędzy Sklepem a Kupującym, będzie sąd właściwym stosownie do postanowień przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego.

Kontakt

+48 606 222 870
sklep@lollihop.pl

Newsletter

Jesteśmy na